martedì 19 novembre 2019

Martedì 19 novembre 2019 

Carissima S. e blog. 
                                  continua a piovere fuori e dentro di me, con lacrime di pianto. La mia situazione familiare non mi da tregua, e devo essere sempre presente anche quando sono fuori casa. Comunque, ieri sera, quando gemma è andata a letto, sono andato alla Commemorazione di padre Angelo Polesello, che si tenuta nella Chiesa di san Giacomo. Non c'erano molte persone presenti, ma quelle che c'erano hanno fatto la loro testimonianza affettuosa su questo grande Frate. Mi sono commosso per le tante cose belle che ho sentito su di LUI, e ho ascoltato con gioia i canti  del Coro Giorgini, e le musiche suonate mi hanno riempito l'anima. In questa occasione,e con questo tempo pessimo, sono stato lieto di vedere P. Leone, il quale è partito da Mantova per fare la sua testimonianza, e mi hanno particolarmente colpito le tre parole con le quali egli ha dipinto Padre Angelo: AMICO MODELLO INTERCESSORE, credo che con queste affermazioni, Padre leone abbia illuminato la figura di Padre Angelo, e  il buio di questa piovosa serata novembrina.

Buona serata!


Tuto se poe dire, fare e pensare,
de nialtri e de i altri,
ma a robe pì bone e pì bee,
e xe queé chq euando se
pensa a  calchedun che no ghe xe pì,
el vien ricordà con rispeto e afeto.
Eco, questo xe queo che gò provà
ieri sera in cesa qundo
Padre Angeo xe sta comemorà.
Mi no go vudo co iù tanta confidensa,
ansi ghe n'avèa quasi paura, 
e ne i ultimi tenpi quando el gera 
ricoverà al'Ospedae, dove  ndavo
a trovarlo e iutarlo a magnare col sondin,
el me ga parà via
parché el gavéa tanto mae.
Un cò, pensando a come ch'el me vardava
 no so cossa ch'el me voesse dire.
Spero che da assù el me perdona
e ch'el PARON tanta grassia 
el ghe dona.



Nessun commento:

Posta un commento