domenica 3 novembre 2019

Domenica 3 novembre 2019 

Carissima S. e blog.
                                la Fiera non l'ho vista, perché la pioggerellina di ieri ci ha accompagnati a fare la spesa. Nel pomeriggio è venuto Giovanni a portarci del salame, poi siamo rimasti a casa fino alla sera, quando siamo usciti per andare a Messa. Dopo cena, delle amiche di Gemma sono venute a prenderla per andare a giocare a carte a casa di un'altra amica. Questa cosa mi ha fatto piacere, perché ho visto Gemma che ci è andata volentieri. Io sono rimasto a casa a vedere un film alla tv. Oggi il clima è novembrino, la voglia di uscire non c'è, e non so se andrò al cimitero per la Commemorazione dei defunti, che qui a Monselice si tiene la domenica dopo la Fiera dei Santi.Mi sa che passerò la domenica in compagnia del computer.

Buona domenica!


L'ape de Vitorio inpenia de suche,
me ricorda quante suche
che ghe xe in giro pal mondo.
Tute ste suche e dise 
che ghe voe  ben al so popoo,
ma dopo e barufa e 
i o mete tanto in confusion,
tanto che in tanti Paesi
a xente, se a POE,
 pensa de farghe fare a e suche
un bel rabalton.
Come a  Barcelona, Hong Kong, Cile,
Venezuela......invesse in tante altre parte
el popoo s'el se vribea elvien copà,
come in Siria.
Par no parlare dei poveri africani,
che par no morire i scanpa,
e i va a morire in mare.
Eco queste e xe e suche
che ne voe governare.



Nessun commento:

Posta un commento