giovedì 6 luglio 2017

mercoledì 5 luglio 2017

Carissimi,
                 ieri sera, dopo cena, sono andato a fare il mio solito giretto in bici, arrivato in piazza l'ho trovata piena di suoni e canti, con tanta gente ben vestita che si abbuffava in lunghi tavoli pieni di ogni sorta di leccornìe. Il resto della piazza era piena di tavoli ben preparati, dove tutta quella gente si sarebbe seduto a cenare. La cena VIP era organizzata dai Ristoratori Padovani con la modica spesa di partecipazione di Euro 95,00. La cifra è alta, ma lo stesso la gente era tanta. A guardare non c'ero solo io, ma tanta altra gente che scattava foto con il cellulare. Ne ho scattate anche io, perché l'evento è molto chic. Mi viene poi in mente che a ferragosto c'è la cena popolare sempre in piazza con la modica spesa di 15 euro. Io non ho mai partecipato, ma mi hanno detto che è molto bella e partecipata. Dopo un po sono andato a prendere un caffè alla 'FIASCA' da Alessandro e Patrizia, i quali mi hanno detto che oggi avranno a pranzo una quindicina di Veneti emigrati in Brasile a visitare l'Italia e ritornare ad assaporare le proprie RADICI, così sono tornato a casa e mi sono messo a scrivere un pensiero poetico in dialetto a loro dedicato, che oggi Alessandro a recitare mi ha chiamato per recitarlo.
 
Buona giornata!
 
 
Carissimi amissi
Benvegnui  ne a nostra
bea cità  de Mosseese
Vialtri e i vostri noni
lontan  a sì emigrà
ma del diaeto e de
e RAISE
no  ve  sì desmentegà
Tanto  tenpo  xé passà
da  quando el popoo veneto
el se alsava
quando el gao cantava
e fin sera a tera rumava
el senava co na fetea de poenta
el ndava dormire sol paion
de scartossi de formenton.
On bel dì el sa stufà
e in giro pal mondo
el se ga sparpaià
par sercare de lavorare
e ai so putei darghe da magnare,
parché sti putei
da a fame i se ciuciava i dei.
El Veneto no gavéa paura de lavorare
e mie mestieri el  ga savésto  fare
sensa e  so RAISE desmentegare.
A prova xé davanti i me oci,
Xente Veneta da tute e Nassion
 e Continenti  qua a xé tornà
e so contento de vedarli
co e ganbe soto a toa sentà
da Alessandro e Patrizia
co on bel bicere de vin
a parlare el diaeto
del nostro Veneto benedeto.
W EL POPOO VENETO
   
 
                      
 

 

 

Nessun commento:

Posta un commento