giovedì 30 agosto 2018

Giovedì 30 agosto 2018

Carissima S. e blog.
                                  poco tempo fa, ho consegnato i miei Pensieri poetici, ad un amico che stimo, perché è bravo e generoso. Meli ha restituiti con alcune note, dalle quali ho capito che è meglio che io scriva in dialetto, così almeno posso scrivere quello che voglio. Pertanto da oggi inizio il mio nuovo RIME...DIARIO.

Buona giornata!


NA GIORNATA QUALSIASI A SPASSO PA A ME CITA’ 

Semo a fine agosto
Sento quasi odore de mosto.
Nei coi a vendemare
I ga scomissià,
El vin bianco xe torcià
E fra poco bevemo el bon vin
Ciamà serprin.
Su e mure del casteo
Ghe xe a seconda butà
De glicini vioà,
El me coore preferìo,
A me incanto a vardarli,
Ringrassio el Bon Dio
De darme sta possibiità
De essare ncora qua.
In piassa ghe xe cantautori
Poeti e sonadori,
Tuti scrive, canta e sona
In te sto paese de mona.
I migranti xe piantà
Davanti cese e supermarcà
I se contenta de ciapare
Pochi schei, parché
I ga poca voia de lavorare.
In giro pae strade
Ghe xe poche carossine
Soo tanta xente co i cagneti
Ivesse na volta putei tanti e benedeti.
Co gerimo pì poareti
Pochi gavéa e scarpe de curame
E tanti gavéa e pesse sul cuo
E i cessi de rame
Ma a vita gera vita,
Desso no a vae pì gnente
A se buta via co gnente,
Semo proprio drio ndare a ramengo.






Nessun commento:

Posta un commento