venerdì 26 giugno 2015

par l'arzare

Carissima S. e blog, stamatina  so tornà a caminare pal canae, go scomissià bonoreta ecosì go trova el me amigo Toni ch'el jera za drìo tornare indrìo da so camina.a. Se ghemo saudà e el me ga domandà dove ca so sta, ghe go risposto ca so 'ndà in vacansa al mare, beato ti el ga dito, mi me toca spetare che i nevodi finissa e scoe e forse dopo pdarò 'ndare anca mi in montagna, se ghemo saudà e ghemo continua pa a nostra strada. Xè 'na bea matina, el soe no scota gnancora, e nogare xé piene de nose, i amoari i ga i amoi ca xé drìo farse, ma ghe no tolto uno 'ncora cruo e me o so gustà e sentìo i denti ca scrissoa, me paréa de tornare indrìo de sesanta ani, quando a no vedevimo ora che i amoi se fasesse e se ranpegavimo so i albari e se inpenivimo el sen de amoi, o de armeini, fruti de stajon ca i ne faséa passare a tanta fame ca gavevimo. Bona jornata!
 
 
 
Viserbella 11 giugno 2015 giovedì
 
   Giornata nera, mal di stomaco, ho esagerato nel mangiare, sono rimasto in camera e avevo anche un po' di febbre. Nella notte ho riposato poco e ho sudato molto, ho preso un buscopan che mi ha portato il capogruppo Carlo e verso mattina mi sono addormentato. Verso mezzogiorno del venerdì 12, mi sono sentito meglio e mi sono alzato e sono andato in spiaggia, ma per poco, perché  non stavo ancora bene sono ritornato all'hotel. Dopo un paio d'ore, rilassato sono andato a fare un giro in bici fino a Viserba. Al caffè Fellini mi sono fermato e ho bevuto qualcosa di fresco. A pranzo mi sono fatto fare un riso in bianco e poi a nanna. verso le 16 sono ridisceso in spiaggia, c'era un venticello gagliardo che scuoteva le frange degli ombrelloni e facevano lo stesso rumore della pioggia quando sbatte sui vetri delle finestre. Il cielo è coperto da nuvoloni, spinti qua e la dal vento che si fa più impetuoso e  ci consiglia di ritornare verso l'albergo.

Nessun commento:

Posta un commento