venerdì 8 gennaio 2016

Diario in viola

Venerdì 8 gennaio 2015 

       Carissima S, e blog, mi sto preparando per domani e guarda caso il PC mi fa dannare, comunque sono riuscito a scaricare le domande che Valter domani mi farà. Stamattina mi ha chiamato l'Ufficio turistico per intervistarmi, mi hanno detto che l'intervista verrà messa in FB, ma non so come fare per vederla. Vi lascio con un pensiero nostalgico di voglia d'estate, l'ho scritto stamattina prima di uscire da casa, per rilassarmi. Se potete, vi aspetto domani alle ore 16 in Loggetta, GRAZIE!
Buona giornata!

MARAVEJA
Che beo che xè spiare,
a matina bonora,
el  soe che se alsa dal mare
in riva a  na spiaja deserta
colgà e cuerto da na cuerta.
Scoltare a vita intorno
che  pian pianèo se sveja,
xé na maraveja.
Drìo na duna sento on ochèo
che no so de che osèo,
ma de boto vedo vedo
alsarse  un airon
cho è so bea e de tiron,
xé na maraveja.
A sento e canpane sonare
l’ora de desmisiare
putei par ndare scoa,
op erai . contadini e inpiegati
par ndare a lavorare,
a vita de ogni dì xé drìo scomissiare
xé na maraveja.
El soe intanto xé pì alto
e torno so i me passi
traverso a pineta
e sento naltro canto,
picoi anumaeti, oseeti ,
albari e fioreti
che fa parte del Creato
xé davero na maraveja.
 

Nessun commento:

Posta un commento