giovedì 17 aprile 2014

Averti vicina è un vero piacere +. Buona giornata!


CARI NONNI

Avete visto il secolo scorso
E in questo secolo
Per fortuna
A tenerci compagnia
Siete ancora qui
Grazie nonni!
Per tutto quello che fate per me
Per la pazienza che avete
Per quello che mi raccontate
Che non si trova nei libri
E per quello che mi insegnate
Che il mondo d’oggi
Si è dimenticato
Siete il mio rifugio
Quando i miei genitori mi sgridano
La mia consolazione
Quando prendo qualche schiaffo
Grazie nonni!
Se non ci foste
Da chi andrei?
Cari nonni
Vi voglio tanto bene.



CARI NONI

A ghi visto el secolo passà
E in te sto secolo
Par fortuna
A tegnerme conpagnia
Si ‘ncora qua
Grassie noni
Par tuto quelo che fè par mì
Pa la passiensa che gavì
Par quelo che me contè
Che no se trova nei libri
E par quelo che me insegnè
Ch’el mondo de un 
Se gà desmentegà
A si el me rifujo
Quando i mii me brava
La me consolassion
Quando ciapo qualche graton
Grassie noni
Se non ghe fussi voialtri
Da chi ‘ndaria?
Cari noni ve vojo tanto ben.


















Nessun commento:

Posta un commento