martedì 15 marzo 2016

Letture

Martedì 15 marzo 2016 

    Carissima S. e blog, mi sono messo a leggere libri da quando ho conosciuto il Gruppo di Lettura, e l'ultimo che ho letto con grande soddisfazione è IL SEGRETO DI LUCA di Ignazio Silone. è un libro che ho letto molto volentieri e che difficilmente dimenticherò. Questo nostro autore del secolo scorso è davvero bravo, io non avevo mai letto nulla di suo, ma devo dire che lo ammiro e lo propongo a tutti coloro che  amano leggere.
 
Buona giornata!
 
 
 
L’OVO DE PASQUA
 
Do tozi jera talemente inamorà
Ch’el tozo el gà mucia
Tanti schei da poderghe conprare
L’anelo de’ brilanti /
Par pasqua el voleva regaerghelo
Alora el xe ‘ndà in pasticeria
El ghe lo ga fato metare
Dentro l’ovo de’ pasqua /
Tuto contento el tozo
El  ghe lo gà portà
Ala morosa /
La toza che no la saveva
Dela sorpreza del morozo
E Ghe piaceva la ciocolata al late
Lo ga scanbià  co’ ‘na so amiga
Parchè l’ovo del morozo el
Jera de ciocolata fondente /
Cossì ‘sta pora toza desperà
La ga perso in te un colpo solo
brilante amiga e morozo
parchè no la xe riussia
a convinsare nessuno
de la fesseria che la ga fato.


Nessun commento:

Posta un commento