mercoledì 19 settembre 2018

Mercore 19 setenbre 2018  

Carissima S. e blog.
                                 ieri sera me so trovà co i amissi del Concorso de poesia " Il Poeta eil Narratore", un Concorso Nassionale, che in qualche modo go fato nassare mi, ma xe sta ciapà in man e portà vanti come ch'el voe da Davide. Un toso inteigente e bravo a smanegare co sto coso qua. Ormai da diversi ani el vien fato e ghe xe xente da tuta Italia che manda e so opare a sto Concorso, che de soito el vien premià nel mese de Novenbre. Tra i dosento opare poetche che xe rivà, ghe nemo tirà fora na ventena e desso a ghemo da rilesarle par seliarne sinque e si se trovemo ai primi de otobre. Come che go dito Davide fa tuto, el fa, el desfa, anca a giuria a xe cambià e dentro a chi che giudica e poesie ghe xe do tosi novi: Valter e Francesco, tuti do fa parte anca dei Poeti dea Roca in Fiore, ma no o savevo e me i so trovà ieri sera a casa de Paolo, che oramai da tanto tenpo  el se presta a ospitarne nea so bea casa de Possonovo.. A Francesca, a moiere de Paolo, a ne ga preparà na bea e bona torta margherita e co un bon goto de vin bianco portà da Giovani, a ghemo fato mezanote. Nea vita ghexe de é coincidense che no té té speti, cossì ieri sera parlando co Giovani, go savesto che so fioa a sta a Grenoble in Francia, a éora ghe go domandà s'el conosse el Santuario dea Madona de a Salete, el me ga dito de sì e a Grenoble ghe xe tanta devosion par sta Madona. Stamatina, come ogni dì,  versendo sto bussooto a go trovà che proprio un co xe dedica a éa Madona de a Salete. A me xe vegnù un gropo in goa pensando a Maria, che a ghe xe stà tornando da Saint Jean Pied de Port, dopo che a me gavéva conpagnà a éa me partensa par Santiago. Co soi tornà Maria a me ga contà de sta Madona e go dito che ghe saremo tornà insieme, ma invesse EL PARON a sea ga portà in ceo a vedare a Madona de persona......

Bona giornata!


A Madona de a Salete
a se ga presentà a do putei
na ventina de ani prima de Lourdes.
No a xe tanto conussua,
parché el santuario 
el se trova tanto in alto
e xe difissie portare
tanta xente  
in mezo a che a montagna,
cossì ghe va i cristiani
de sta parte de a Francia
e dal mondo vien pochi peegrini.
Questa a xe a storia
del me desiderio che
 sarà diffisie che se avera,
ma che me restarà 
par senpre in memoria,
 finchè un dì, spero....
no podarò co Maria 
vedarla davero.

Nessun commento:

Posta un commento