domenica 6 novembre 2016

domenica 6 novembre 2016

carissima S. e blog,
                                la pioggia sembra che si terminata, c'è un cielo grigio piombo, poca luce,  la notte non è più. Il proverbio dice: 'fredo e cavoi va a brasseto', a sto bel  programa ghe ndemo in pressa incontro, ormai ghe semo dentro, l'inverno è appena cominciato, la primavera è molto lontana, bisogna adattarsi, coprirsi, rimanere al caldo. Io ho già cominciato a sentirne gli effetti, vado a braccetto con tosse, abbassamento di voce e raffreddore, speriamo di farne in fretta un' abitudine e di potere continuare a svolgere i miei programmi, altrimenti non c'è altro  da fare che mettermi a letto, ma anche qui ho già, l'altra notte, sperimentato l'indurimento delle dita dei piedi e un fastidio al polpaccio destro, ho dovuto alzarmi e passeggiare per la stanza finché mi è passato, ma poi mi è stato difficile riaddormentarmi. Un altro dei proverbi::'quando a veccessa se viusina, te ne ghe né una ogni matina'. Quello che mi dispiace è che da una settimana non vado a fare la mia consueta passeggiata e  mi continuano a tenere compagnia questi acciacchi.
 
Buona giornata!

 
I ruderi vien restaurà,
anca se nel posso no
ghe xé pì aqua
 ncora bea figura el fa,
el ne ricorda i bei tenpi passà
che anca se se fasea fadiga
a tirarla su, a jera bona
e a bevevimo de gusto.
Ieri l'aqua a jera neta
in canae se lavava e arte,
nei fossi se noava,
on cò no se poe gnanca avarse
e man, parché te poi
ciapare calche maan,
a ne toca bevare aqua minerae
o quea dee casete de legno
che a xé depurà...i dise,
ma se no ghe fusse
ch'el frisantin no a gavarìa
tanto morbin.
Che roba...a semo
drio destrusarse co e nostre man.
Bisognarìa cone na volta ritornare
che gavevimo poco o gnente
e no butavimo via gnente,
tuto se doparava e a fare a spesa
co e sporte se 'ndava.
No podaremo tornare indrìo,
ma metarghe on fren
a ghemo da fare
e no soo spetare lo fassa
el BON DIO.
 
 
 

Nessun commento:

Posta un commento