mercoledì 14 maggio 2014

Cara Sandra, mia gentile tutor, ti ringrazio della bella presentazione. Ti aspetto e se ne hai voglia puoi affiancarmi, viene alle ore 16,30. Ti invio un pensiero su un fatto molto, per me, pieno di amarezza


PIN

Stamatina come el me soito
Vegno a passejare su pai Santi
Vardo el bel castelo la mura dei Nani
E la stupenda scalinà
Po’ fata la meza curva vedo el domo vecio
E de drìo i do leoni che i me saluda
Ma come ca vegno dentro la rotonda
Me vien un sbalso al core e lagreme de pianto
Vessin a la Porta Romana ghe xe un buso nel celo
Ti te sì sparìo no te ghe sì pì
E me pare che te me dizi
Mi
Quando ti te sì nato jero za qua piantà
Su sto speron de tera e de sasso
Jero el bilieto da vizita
Al’entrada de le sete cesete
Fazevo parte del panorama
Da ogni parte del mondo
I foresti che vegnéa par qua
I me fotografava e mi gongoava
Co’ ea me  onbrela de aghi senpre verdi
Xe vero che st’inverno
El me gheva roto calche ramo
Ma jera ‘ncora beo san e vivo
Parché i me ga taja?
Se pericolo de cascare ghe jera
Cascavimo insieme mi tera e piera
Mi a dire el vero tegnéa su sta piera
…parché i me ga taja!


PINO

Stamattina come il mio solito
Vengo a passeggiare al santuario
Guardo il bel castello le mura dei Nani
E la stupenda scalinata
Poi fatta mezza curva vedo il duomo vecchio
E dietro i leoni che mi salutano sornioni
Ma come vengo dentro alla rotonda
Mi sobbalza il cuore e mi vengono
E gli occhi mi si inumidiscono di pianto
Perché vicino alla porta romana
C’è un buco nel cielo
Tu sei sparito non ci sei più
E mi sembra che tu mi dica:
io quando tu sei nato
qui ero già piantato
su questo sperone di terra e di sasso
ero il biglietto da visita all’entrata
delle sette chiesette facevo parte del panorama
da ogni parte del mondo i forestieri
che venivano qui mi fotografavano
e io mi crogiolavo con la mia chioma di aghi
sempre verde
E’ vero che questo inverno
mi ha spaccato qualche ramo
ma ero ancora vivo bello e sano
perché mi hanno tagliato?
Se il pericolo di franare c’era
Cadevamo assieme io sassi e terra
Ma io penso che tenevo io tenevo
Salda questa pietra
… perché mi hanno tagliato!

Nessun commento:

Posta un commento